Zakres czasowy:
6 godzin (15.00 - 21.00)
Miejsce:
Warszawa, Plac Inwalidów 10
Skoro jesteś zainteresowany rozwojem swoich umiejętności w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, to pewnie zdajesz sobie sprawę, iż są to jedne z najważniejszych umiejętności naszych czasów.
Niezależnie od tego, czy jesteś freelancerem, właścicielem średniej wielkości przedsiębiorstwa czy członkiem międzynarodowej korporacji, to sercem Twojej Firmy zawsze będzie sprzedaż oraz obsługa klienta. Pierwsza umiejętność pozwoli na pozyskanie nowych kontraktów, zaś dzięki drugiej skutecznie zadbasz o to, by klient został z Tobą jak najdłużej.
Jeśli szukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży w swojej firmie lub dopiero startujesz w zawodzie przedsiębiorcy czy handlowca i nie chciałbyś spalić się w przedbiegach biznesowego maratonu, to to szkolenie jest stworzone dla Ciebie.
Jak na razie wszystko się zgadza? No to gotowi… do biegu… START!
CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA KURSIE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA?
Budowania bazy klientów, która przyniesie realne efekty sprzedażowe.
Telemarketingu, a w szczególności tzw. cold call, czyli pierwszego telefonu bez wcześniejszej zapowiedzi.
Prowadzenia skutecznych spotkań handlowych.
Zasad prowadzenia swobodnej rozmowy z klientem i budowania z nim relacji sprzedażowej.
Tworzenia skutecznych ofert handlowych.
Kreowania marki tak, aby skutecznie wspierała Twoją sprzedaż oraz pracy nad rozwojem relacji sprzedażowej z Klientem.
Tworzenia struktury sprzedaży w firmie.
Poznasz narzędzia wspierające sprzedaż wśród zawodowych handlowców.
Przyswoisz standardy "super obsługi klienta".
Nauczysz się zasad tworzenia programów lojalnościowych, które działają niezależnie od wielkości firmy.
Poznasz narzędzia analityki i systemów sprzedażowych w sieci, aby jeszcze łatwiej i szybciej zdobywać nowych klientów.
PONADTO...
Otrzymasz wiedzę o wielu przydatnych programach, aplikacjach, publikacjach i rozwiązaniach dla sprzedaży oraz obsługi klienta usprawniające codzienną pracę.
Nasze szkolenie to doskonała propozycja praktycznego podejścia do kluczowych zagadnień biznesowych.
Zgłoszenia należy kierować drogą elektroniczną na adres biuro@szkoladobrychmanier.pl lub przez formularz zgłoszeniowy "zapisz się" widoczny z lewej strony. W treści wiadomości podaj: imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer kontaktowy z dopiskiem „SPRZEDAŻ”.
W mailu zwrotnym otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem rachunku w celu dokonania opłaty za kurs.
Opłaty za kurs można dokonać również poprzez system płatności Payu, w ramach realizacji zapisu na stronie.
Nasze szkolenia prowadzone są przez zespół sprzedażowy o wieloletnim doświadczeniu, a prezentowany projekt stanowi podsumowanie pracy w sprzedaży usług szkoleniowych, bankowości, branży nieruchomości, usług doradczych oraz przemyśle.
Jesteśmy przekonani, że dzięki doświadczeniu oraz setkom godzin spędzonych w salach wykładowych, nasi trenerzy w pełni przekażą, usystematyzują i pogłębią Twoją wiedzę w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
W razie wszelkich pytań zapraszamy do kontaktu z koordynatorami szkolenia telefonicznie lub mailowo poprzez kontakt wskazany na naszej stronie.
Zapraszamy!
DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ
Szkolenie realizowane wyłącznie
dla klienta biznesowego.
DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ
Szkolenie realizowane wyłącznie
dla klienta biznesowego.
DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ
Szkolenie realizowane wyłącznie
dla klienta biznesowego.
DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ
Szkolenie realizowane wyłącznie
dla klienta biznesowego.
Jeżeli są Państwo zainteresowani przedstawioną ofertą lub chcieliby dowiedzieć się więcej
o Szkole Dobrych Manier - prosimy o kontakt. Zapewniamy, iż skontaktujemy się z Państwem w celu umówienia spotkania lub udzielenia niezbędnych informacji.
biuro@szkoladobrychmanier.pl
Godziny pracy biura: pn. - pt.: 9.00 - 16.00 |
Szkoła Dobrych Manier ApolloWeb Sp. z o.o.
Ul. Warszawska 156 lok. 5 |